Returnarea produselor
PROCEDURA RETURNARE PRODUSE - IN TERMEN DE 14 ZILE de la data primirii comenzii, conform OUG nr. 34/2014
1. Completati FORMULARUL DE RETUR si includeti-l in cutia produsului
2. Asigurați-vă că produsele se află în starea in care au fost primite, cu etichetele si accesoriile incluse
3. Împachetaţi produsele în cutia în care au venit iar cutia o introduceti intr-un ambalaj de protectie la transport (punga, folie izolatoare) pentru a ajunge in perfecta stare la destinatie.
4. Luaţi legătura cu orice firma de curierat pentru a trimite pachetul pe adresa noastra (NU contactati GLS curier, deoarece ei nu colaboreaza cu persoane fizice)
Costurile aferente returnarii produsului sunt suportate de catre expeditor.
In cazul in care se dorește schimbarea produsului, clientul achita atât taxa de retur a coletului către Avarca.ro cât si taxa de expediere a noului colet - TOTAL 38 lei
Returnarea banilor in cont se va efectua conform prevederilor legale, in termen de maxim 14 de zile de la primirea coletului
Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate (ramburs in cont bancar sau mandat postal)
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului
Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.
Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul avarca.ro
Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate asa cum au fost primite, fara urme de uzura sau deteriorare, insotite de etichetele produsului si de documentele fiscale / factura fiscala. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Toate produsele comercializate sunt noi, astfel incat respecta toate standardele de conformitate si calitate.
In cazul in care nu asigurati ambalajul original al produsului prin impachetare corespunzatoare (punga, folie, hartie), se va percepe o taxa de 15 lei, reprezentand cv inlocuire cutie deteriorata
Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită (in conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47)
In cazul in care Clientul a restituit un produs in vederea inlocuirii sale, iar Furnizorul nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
In cazul in care clientul a beneficiat de Transport Gratuit sau Reducere Transport (costuri de livrare suportate de avarca.ro), la returnarea banilor se va scadea suma de 22 lei (plata ramburs) sau 10 lei (plata online) care reprezinta contravaloarea livrarii initiale (insemnand costul initial al transportului achitat de catre noi in momentul expedierii comenzii catre dumneavoastra), clientul intelegand ca oferta de care a beneficiat se anuleaza odata cu renuntarea la contractul privind vanzarea bunului.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele trebuiesc predate SC BIG BUY 365 SRL fara intarziere nejustificata si in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii. Consumatorul suporta costurile de returnare. Coletele care nu se incadreaza in acest termen vor fi refuzate
Puteti solicita returul de produse si in urmatoarele cazuri:
- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Va recomandam sa expediati produsele prin curier rapid.
In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.
Orice alta problema legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata.
Plata se face ramburs, odata cu sosirea comenzii.
Taxa de transport este afisata in pagina de comanda, inainte de finalizarea comenzii.
Livram in absolut orice localitate din tara, la tarifele din pagina “Livrare produse”
Va rugam sa cititi cu atentie conditiile noastre inainte de a face o comanda, plasarea de comenzi online semnifica acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste termenele si conditiile mai sus mentionate
Declinarea responsabilitatii:
Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului, prin urmare lipsa de conformitate nu poate fi invocata