Returnarea produselor

PROCEDURA RETURNARE PRODUSE - IN TERMEN DE 14 ZILE DE LA PRIMIREA COLETULUI, conform OUG nr. 34/2014

1. Contactati-ne telefonic sau pe email contact@avarca.ro pentru a ne comunica intentia dvs de retur

2Printati formularul de retur aflat AICI şi completaţi-l sau completati datele solicitate in formular direct pe o coala de hartie. Introduceți formularul in coletul pe care îl veți trimite retur.

3. Asigurați-vă că produsele se află în starea in care au fost primite, cu etichetele si accesoriile incluse

4. Împachetaţi produsele în cutia în care au venit iar cutia o introduceti intr-un ambalaj de protectie la transport (punga, folie izolatoare) pentru a ajunge in perfecta stare la destinatie. Vă rugăm să nu aplicați bandă adezivă direct pe cutia originală, tocmai ca produsul să nu-și piardă din valoare.

5. Luaţi legătura cu orice firma de curierat pentru a trimite pachetul pe adresa noastra. Colaborarea cu Posta Romana este foarte dificila, deoarece avizele nu ajung intotdeauna in zona noastra.

Costurile aferente returnarii produsului sunt suportate de catre expeditor

Returnarea banilor in cont sau prin mandat postal se va efectua conform prevederilor legale, in termen de maxim 14 de zile de la primirea coletului .Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate (ramburs in cont bancar sau mandat postal)

Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului

Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.

Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul avarca.ro

Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate asa cum au fost primite, fara urme de uzura sau deteriorare, insotite de etichetele produsului si de documentele fiscale / factura fiscala. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Toate produsele comercializate sunt noi, astfel incat respecta toate standardele de conformitate si calitate. 

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită (in conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47)

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de avarca.ro), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii initiale din suma de returnat.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele trebuiesc predate catre SC BIG BUY 365 SRL personal sau prin intermediul unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in maxim 14 zile calendaristice de la data la care clientul a intrat in posesia produsului. Consumatorul suporta costurile de returnare. 

Produsele aflate la lichidare stoc, pot fi schimbate, insa NU sunt returnabile. 

Puteti solicita returul de produse si in urmatoarele cazuri:

- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.

- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Va recomandam sa expediati produsele prin curier rapid. 

In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.

Orice alta problema legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata. 

Plata se face ramburs, odata cu sosirea comenzii.

Taxa de transport este afisata in pagina de comanda, inainte de finalizarea comenzii.

Livram in absolut orice localitate din tara, la tarifele din pagina “Livrare produse”

Va rugam sa cititi cu atentie conditiile noastre inainte de a face o comanda, plasarea de comenzi online semnifica acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste termenele si conditiile mai sus mentionate

Declinarea responsabilitatii: 

Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului, prin urmare lipsa de conformitate nu poate fi invocata